Ekonomiassistent till Randstad Finance Helsingborg

Ekonomiassistent till Randstad Finance Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som konsult  och utvecklas som ekonom på intressanta bolag i Helsingborgsregionen. Randstad Finance är ett konsultbolag som samarbetar med de bästa bolagen i Helsingborgsregionen. Vi har hög efterfrågan på våra tjänster och söker därför efter fler ekonomiassistenter till vårt härliga gäng.

Att arbeta som konsult hos oss är varierande, du kommer få möjligheten att arbeta med olika uppdrag och varierande arbetsuppgifter. Du kommer få utvecklas i olika branscher, miljöer och system! Kanske är dina framtidsdrömmar att bli controller, redovisningskonsult eller ekonomichef? Genom att arbeta som konsult får du en bra grund att stå på och vi hjälper dig att nå dit du vill nå. 

Så om du är utbildad ekonom, har erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent och är intresserad av att utvecklas genom en varierande arbetsmiljö vill vi komma i kontakt med dig.

Randstad Finance är specialister inom ekonomi. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Finance står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och aktiviteter.

Ansvarsområden
ett typiskt uppdrag som ekonomiassistent kan innebära innebära: 
• fakturahantering leverantörsfakturor; registrering, kontering, flöde och betalning
• periodisering av leverantörsfakturor
• löpande bokföring
• kontoavstämning
• kundfakturering

Kvalifikationer
du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent sedan tidigare. de flesta av våra kunder är internationella bolag med engelska som koncernspråk så det är det meriterande med goda kunskaper i engelska.  

då du som konsult på randstad finance kommer att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar behöver du vara en flexibel och social person som kan anpassa dig väl till en föränderlig omvärld. som ekonomikonsult är det också viktigt att kunna arbeta strukturerat och lösningsorienterat, att möta deadlines samt vara noggrann och ansvarstagande inför sina arbetsuppgifter.

för att säkerställa hög kvalitet i våra processer och för att kunna matcha dig med rätt uppdrag genomför du som kandidat ett färdighetstest anpassat till den erfarenhet och kunskap du har. innan anställning görs även en kreditkontroll och ett utdrag ur belastningsregistret.

för oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. vi välkomnar alla sökande som kvalificerar till ekonomiassistent och eftersträvar mångfald.

Ansökan
OMGÅENDE!!

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024