OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Till ett långt uppdrag på redovisningsstöd i Region Kronoberg söker vi nu en ekonomiassistent med placering i Växjö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är skanning av fakturor, kassaavstämningar och en del fakturering. Du kommer även att arbeta med att ringa och mejla till attestanter, ta hand om fakturapåminnelser och liknande administration.
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning, gärna ekonomi eller liknande. Du ska ha goda svenska och engelskkunskaper i både tal och skrift. Har du eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav. Du har gärna jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare, men det är inget krav. Som person är du noggrann, strukturerad och gillar att arbeta i team. Du är ödmjuk men nyfiken och social.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Helena Centerblad på helena.centerblad@jurek.se. Ansök på www.jurek.se
Start:
16 januari 2017
Lön:
Enligt ök
Sista ansökningsdag
161219
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44