OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social och engagerad ekonom med kompetens inom både kund- och leverantörsreskontra? Vill du vara en del av ett härligt team med god gemenskap och lockas av möjligheten att få arbeta i ett bolag under ständig utveckling där du kan vara med och växa tillsammans med bolaget? Då kan rollen som ekonomiassistent vara nästa steg för dig.
Vår kund är en ledande aktör inom vårdbemanning med fokus på bemanning av läkare, sjuksköterskor och socionomer i Sverige och Norge. Sedan starten 2017 har de vuxit i raketfart och idag är de drygt 40 personer som sitter på kontoret i centrala Stockholm.
OM ROLLEN
I rollen som ekonomiassistent arbetar du främst med kund- och leverantörsreskontra med fördelningen 50% kund, 40% lev och 10% annat. Du blir en del av ett team på 7 personer du rapporterar direkt till företagets ekonomichef.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Skapa underlag till kundfakturor
- Stämma av tidrapporterar mot Adocka
- Stämma av leverantörsfakturor mot Adocka
- Hantera leverantörsreskontra - återkoppla snabbt vid fel, bokföra, skicka fil i alla bolag.
- Kontera både kund och levfakturor inkl. periodiseringar
- Balanskontoavstämningar
- Mailhantering
- Vara en god service för våra konsulter och konsultchefer
- Övriga adminuppgifter
OM DIG
Vi söker dig som är driven, strukturerad och lösningsorienterad. Du gillar att arbeta i ett högt tempo mot tydliga mål och du har lätt för att självständigt prioritera och strukturera upp ditt arbete. Du trivs i en miljö med högt tempo och kommer gärna med förbättringsförslag och lösningar på uppkomna problem.
Du har arbetat minst några år på en ekonomifunktion, har en analytisk förmåga och är trygg i att arbeta självständigt med kund- och leverantörsreskontra.
ANSÖKAN
Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på jobb@switchgame.se
OM SWITCH GAME
Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.