OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.
För kunds räkning söker vi nu en engagerad och driven person som är intresserad av att ta sig an uppdraget som ekonomiassistent!
ANSVARSOMRÅDEN OCH UPPGIFTER:
Som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter främst innebära ansvar för leverantörs och kundreskontra samt administrativa uppdrag.
KVALIFIKATIONER:
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
- God vana av Office program och duktig på Excel som arbetsverktyg.
- Obehindrad kommunikation i både svenska och engelska i tal och skrift.
- Vana att arbeta i ekonomisystem
SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:
Självorganiserande. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, du prioriterar resurser och du hanterar din tid effektivt.
Noggrann. Du har ett detaljfokus och ditt arbetssätt är grundligt och korrekt.
Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
Analytisk. Du hanterar effektivt problem genom att bryta ner dem, förstå de bakomliggande mekanismerna och utifrån tillgänglig information föreslå lämpliga lösningar.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående.
Arbetstider: Ordinarie kontorstider.
Arbetsplats: Göteborg / Högsbo
Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! Vi kommer arbeta löpande med intervjuer och urval. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!