OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter en driven person till ett uppdrag som ekonomiassistent till ett stort företag med stora möjligheter!
OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du vara en del av ett team på ca 10 personer, i rollen kommer du jobba med en del administration av ärendehantering men även stötta kollegor vid behov. Vi ser att du har 2-3 års erfarenhet av liknande roll.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Leverantörsreskontra
* Påminnelse- och inkassohantering
* Löpande arbete med ärendehanteringssystemet
VI SÖKER DIG SOM
- Har 2-3 års tidigare erfarenhet som ekonomiassistent
- Har jobbat och har erfarenhet av arbetsuppgifterna ovanför
- Är tillgänglig omgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231