OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en Ekonomiassistent till Bromma.
Denna kund arbetar med kommunikationslösningar för företag i form av kuvertering- och frankeringsmaskiner. Man erbjuder både försäljning och service av dessa.
Du kommer arbeta 50% med möjlighet till flexibla arbetstider och ingå i ett litet sammansvetsat team.
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du ansvara för fakturering och hantering av inbetalningar.
I arbetsuppgifterna ingår även krav & inkassohantering samt kundkontakt via mail och telefon.
Du kommer ankomstregistrera och kontera leverantörsfakturor och stötta dina kollegor i diverse uppgifter.
Vi söker dig som
- Har goda kunskaper inom ekonomi och administration
- Har god förståelse för fakturering och processer
- Har god datavana och systemintresse
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Vi erbjuder bland annat
- Flexibla arbetstider
- Möjligheten att utvecklas hos ett företag i stark tillväxt
- Förmånliga villkor
Övrigt
Denna tjänst innebär att du blir anställd av XLNT Talent som konsult för att sedan bli uthyrd hos vår kund i Bromma.
Intervjuer sker löpande, tveka inte att höra av dig vid frågor om tjänsten till Fredrik på XLNT Talent mail, fredrik@xlnt.se