OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en skarp ekonomiassistent med erfarenhet av bland annat fakturahantering? Vill du arbeta på en spännande och annorlunda myndighet? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en ekonomiassistent för kunds räkning. Kunden är en myndighet som arbetar med rättsfrågor och har verksamhet på flera ställen i Sverige. Den här tjänsten är placerad strax söder om centrala Stockholm.
I rollen som ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med myndighetens fakturahantering inom Agresso, samt hantera beställningar i affärssystemet Visma. Du kommer också att arbeta med avstämningar och se till att fakturorna kommer in och godkänns i tid, och det kan även bli aktuellt med andra redovisningsuppgifter eller ekonomiskt administrativa uppgifter. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och som nu som vill fortsätta utvecklas inom ekonomiområdet.Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet
-Några års erfarenhet av liknande arbete
-Datakunskaper, vana av att arbeta i Word/Excel
-Kunskap i något ekonomisystem, gärna Agresso
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
-I samband med anställning utförs en registerkontroll.
Omfattning och tillträde
Tillträde så snart som möjligt, uppdragstid till sista juli. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10197DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10197DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se