Ekonomiassistent till Stabtech

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Stabtech är ett entreprenadföretag som specialiserar sig på tätnings- och grundförstärkningsarbeten med en metod som kallas för Expansionsinjektering. Expansionsinjektering blir alltmer eftertraktad på den svenska marknaden, både inom privata och offentliga sektorn. Vi är ett växande team med bred kunskap och mångårig erfarenhet inom, sättningsskador, geoteknik och grundkonstruktioner. Stabtech arbetar över hela landet. Du kan läsa mer om företaget HÄR. (https://www.stabtech.se/sattningsskador/?gclid=EAIaIQobChMI06uI-dyd-AIVxgZ7Ch3GSwfAEAAYASAAEgJNcPD_BwE)

Om tjänsten

Nu söker teamet stöttning i form av en Ekonomiassistent till deras kontor på Ekerö under ett vikariat på minst 12 månader. Du kommer att tillhöra en organisation på cirka 13 personer som tycker om att ha roligt och utvecklas tillsammans. Stabtech arbetar aktivt med att ta tillvara på varje persons kompetens inom företaget och låta det vara drivkraften i bolaget. I rollen som Ekonomiassistent kommer du att ha breda arbetsuppgifter kopplade till ekonomi och koordinering.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Fakturering i Fortnox.
- Infoga information i CRM-systemen.
- Administration kring resor och kontorsmaterial.
- Kvittohantering.
- Telefon och mejlhantering.


Om dig

För att trivas i den här rollen tycker du troligtvis om att arbeta i en dynamisk miljö med breda arbetsuppgifter. Vidare hoppas vi att du är positiv, lösningsorienterad och flexibel som person med en prestigelös inställning. Du kommer att arbeta i nära anknytning till dina kollegor vilket ställer krav på att du är en lagspelare men samtidigt att du kan vara självgående i dina ansvarsområden. Om du har tidigare erfarenhet från ett liknande arbete är det meriterande.

Kvalifikationer

- Tidigare arbetat i Fortnox.
- Flytande svenska i tal och skrift samt god engelska.
- Avslutad gymnasial utbildning.


Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget har sitt kontor på Ekerö. Tjänsten är på heltid med start runt september. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag med flexibilitet kring distansarbete. Detta är ett vikariat på 12 månader där du blir anställd av Hero med möjlighet till förlängning. Vi har goda anställningsvillkor och förmåner, det erbjuds parkeringsmöjligheter i anslutning till kontoret.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 15 december 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


21 november 2024