OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till ett uppdrag med start 1 november till och med sista april 2017. Du kommer att assistera kollegor med leverantörskontakt per telefon och mail och i effektiviseringsarbete. Du kommer även hantera fakturor.
Vem är du?
Vi söker dig som är gymnasieekonom eller utbildning som bedöms likvärdig. Du har erfarenhet av arbete som administratör med ekonomiska inslag eller som ekonomiassistent. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du kommunikativ och beredd att hjälpa till där det behövs. Du är stresstålig, noggrann och strukturerad samt tycker om att arbeta både i team och självständigt
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karolina Wahlström på 0762-97 87 95 eller karolina.wahlstrom@jurek.se Ansök på www.jurek.se
Start:
1 november.
Lön:
Enligt ök.
Sista ansökningsdag
Snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44