OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR tillsätter nu en Service support specialist inom accounts payables och accounts receivables till ett uppdrag hos en av våra kunder som är världsledande inom lastbils- och busstillverkning. Vår kund sitter i fina lokaler i Södertälje med bra kommunikationer. Företaget tillämpar en hybrid modell där du förväntas jobba på plats i Södertälje ca 2 dagar i veckan.
Detta är ett konsultuppdrag med start i mitten av april och som pågår till slutet av december. Därefter kan det bli aktuellt med förlängning på uppdraget.
Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss.
Om tjänsten
I din roll som Service support specialist kommer du ansvarar för ekonomi, kundservice, och leveranssupport inom kund- och leverantörsreskontra. Du kommer att ha en bred roll där du tillsammans med 7 kollegor hanterar samt utreder komplexa avvikelser kopplat till kund och leverantörsreskontra och serviceförfrågningar via telefon och e-post samt hantera inkassoärenden. Som Service support specialist kommer du få även möjlighet att komma i kontakt olika länder, främst inom Europa.
Din bakgrund
För at lyckas i rollen tror vi att du tidigare har arbetat som ekonomiassistent inom AP/AR på ett Shared Service Center. Du trivs i en roll med inslag av både kundservice, ekonomi och komplexitet. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och trivs med ett högt tempo. Du behärskar både engelska och svenska både skriftligt och muntligt. Du är van att arbeta självständig och vågar ta egna initiativ där det behövs, samtidigt som du trivs i en grupp. Vidare är du strukturerad, prestigelös och en problemlösare. Du trivs när den ena dagen inte är den andra lik och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö.
Visst låter det som en rolig roll? Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-04-20.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88