Ekonomiassistent till Svensk Kärnbränslehantering

Ekonomiassistent till Svensk Kärnbränslehantering

Arbetsbeskrivning

Här får du möjlighet att kliva in som ekonomiassistent hos vår kund som arbetar med det ständigt aktuella ämnet - kärnkraft. Du kommer till en roll med flera kontaktytor och stort eget ansvar. Start för tjänsten är så snart som möjligt, välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Enhet Verksamhetsstöd består av cirka 30 medarbetare och ytterligare ett antal konsulter och har till uppdrag att tillhandahålla ett ändamålsenligt och effektivt administrativt stöd till hela SKB:s verksamhet. Enheten består av tre grupper: Oskarshamn, Stockholm och Forsmark. Enheten stödjer verksamheten inom bland annat följande områden: ekonomistöd, rapportproduktion och projektadministration.



Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner från Academic Work
* Ett långsiktigt uppdrag hos en spännande uppdragsgivare
* Möjligheten att fortsätta utvecklas inom ekonomiarbetet


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att arbeta med allehanda ekonomiadministration i de olika systemen. Det kan t.ex vara att hantera leverantörsfakturor eller registrera orders.

VI SÖKER DIG SOM
- Har lite tidigare erfarenhet som t.ex ekonomiassistent eller ekonomiadministratör
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Har goda kunskaper i Excel

Det är meriterande om du


* Har kunskaper i SAP


Du är duktig på att arbeta proaktivt för att ligga steget före och har en god social förmåga tillsammans med hög integritet. Rollen kräver att du är prestigelös i att arbeta utifrån behov, förändrade förhållanden och kan stötta upp där det behövs. Slutligen är du en person som ser lösningar i stället för problem och kan agera snabbt och professionellt i olika sammanhang och situationer.

Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm, Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2023
  • Ansök senast: 18 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


27 november 2024

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

24 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

20 november 2024

20 november 2024