OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensk Vårdsupport är ett hälso-inriktat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor på Södermalm i Stockholm. Vi har sedan 2010 bemannat och rekryterat personal till Sveriges sjukhus, vårdcentraler och kommuner.
Vi erbjuder en betydande roll i ett väletablerat men expanderande företag som belönar lösningsorienterade medarbetare. Det finns stora möjligheter till att påverka och bli en betydande person i företagets fortsatta utveckling.
Din profil
Vi söker en person som gärna har erfarenhet av att arbeta med löner på ett mindre företag, tidigare jobbat som redovisningsassistent eller redovisningsekonom och har kunskaper inom lön eller inom redovisning. Du gillar ett arbete med har stor variation där du kommer vara spindeln i nätet på ekonomiavdelningen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kundfakturering
- Kundinbetalningar
- Bokföring av leverantörsfakturor
- Leverantörsbetalningar
- Avstämning av tidrapporter mot utgående fakturor
- Upprättande av lönespecifikationer samt utbetalningar av löner
- Övrig löpande bokföring i enlighet med god redovisningssed
- Månadsvis avstämning av balansräkning
- Moms- och arbetsgivardeklaration
Vi söker dig som vill komma till en plats där dina insatser erkänns och belönas. Här kommer du få vara med på en tillväxtresa tillsammans med kollegor som har samma fokus. Du kommer att arbeta med vår löpande bokföring och redovisning, löneutbetalning och fakturering till våra kunder. Det är nödvändigt att du har en god förmåga att hålla rutiner och samtidigt lösa eventuella problem snabbt och effektivt. Du kommer att jobba självständigt men i samarbete med våra konsultchefer gällande flertalet processer.
Följande egenskaper lägger vi extra stor vikt vid:
- Strukturerad
- Självständig
- Problemlösare/handlingskraftig
- Gillar högt tempo
- Kommunikativ
Lön efter överenskommelse.
Uppstart augusti.
Låter detta intressant?
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!