OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt erbjudande till dig!
OilQuick är ett Great Place to Work Great Place to Work är världens största arbetsplatsstudie där över 10 000 företag i 106 länder deltar. 2022 utsågs vi för fjärde året i rad till en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work. För fjärde året i följd är vi Sveriges bästa industri. Detta är resultatet av ett långt och intensivt arbete där medarbetarna varit högst delaktiga och där företaget prioriterat att värdera medarbetarnas behov och önskningar.
En flexibel arbetsplats Balans mellan arbetsliv och fritid – work-life-balance – blir allt viktigare för oss. Flexibilitet är viktigt för trivseln och en given del av en modern arbetsplats. För oss är det fortsatt viktigt att personalen samlas då och då. Sociala interaktioner är en stor del av OilQuick-andan och därför har vi landat i det flexibla arbetssättet vi idag erbjuder d.v.s. en kombination av distans- och kontorsarbete.
På OilQuick ser vi till att ha roligt på jobbet! Vi lägger stort fokus på att visa uppskattning till de anställda och satsar mycket på förmåner och gemensamma aktiviteter. Syftet är att ge tillbaka till personalen samt att skapa gemenskap, trygghet och glädje, både på arbetsplatsen och utanför.
Hälsa i fokus Personalens välmående är av stor betydelse för oss, både psykiskt och fysiskt. Vi har en individuell syn på medarbetaren och stöttar både på arbetsplatsen och privat. Varje dag serveras en hälsosam frukostbuffé, alla medarbetare erbjuds Epassi lunchkort, massage varje månad samt årligt friskvårdsbidrag och fina erbjudanden från flertalet lokala gym. Vi har även sjukvårdsförsäkring för alla anställda som garanterar snabb vård och rehabilitering.
Läs mer om oss här: Jobba hos oss | OilQuick
Om tjänsten
Du erbjuds en spännande roll med möjligheter där du kommer att vara en viktig spelare hos oss!
OilQuick AB ingår i en snabbt växande koncern och tillväxten skapar möjligheter för individuell utveckling. Du kommer att ingå i ett team med tre kollegor, samtidigt som du kommer att få egna arbetsuppgifter att ansvara för. Du har ett genuint intresse för redovisning och vill utvecklas vidare inom yrket genom att tänka kreativt och hitta nya lösningar. Vi erbjuder löpande utbildning samt utveckling.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av löpande redovisning och ekonomiadministration. Exempel på arbetsuppgifter är hantering av kund- och leverantörsfakturor, in- och utbetalningar samt avstämning av redovisningskonton.
Din profil
För att bli framgångsrik i rollen som ekonomiassistent hos oss bör du trivas med att arbeta i ett dynamiskt företag med högt tempo och snabb tillväxt. Du är strukturerad och proaktiv samt kunnig inom redovisningens olika delar. Du har sinne för siffror och detaljer samt är flexibel och prestigelös i din roll. Du har lätt för att lära dig nya saker, är noggrann och levererar resultat med god precision även under tidspressade förhållanden.
Vi söker dig med erfarenhet från ekonomiarbete och ser gärna att du har en gymnasieexamen eller yrkesutbildning inom ekonomi. Meriterande om du har arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Du bör ha god systemvana och ha arbetat i flera olika ekonomisystem. Vidare bör du hantera Officepaketet på en god nivå och vara van att arbeta i Excel. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Ditt engagemang och dina egenskaper kommer att vara avgörande för oss. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och den vi söker ska kunna bidra till ett gott arbetsklimat tillsammans med övriga medarbetare.
Anställningsform
Vikariat 1 år med möjlighet till förlängning
Sysselsättningsgrad
Heltid
Arbetstid och lön
Dagtid. Fast lön
Övrig information
Sista ansökningsdag 2023-02-26
Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på www.onepartnergroup.se. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Vi samarbetar med OnePartnerGroup Hälsingland i denna rekrytering och hänvisar samtliga frågor gällande kvalifikationer etc. till Jessica Larsson 072-142 85 67 eller Oscar Jonsson 072-142 88 25. Tillsättning sker efter överenskommelse.