OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Arbetsbeskrivning: I din roll som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kundreskontra och ingå i reskontragruppen som idag består av 7 personer. Du kommer boka betalningar, fakturera, hantera autogiro samt hantera register, vilket innebär en del manuellt arbete.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående – 28 Februari, eventuellt längre.
Om företaget
Synsam har sedan 1968 arbetat för att hjälpa alla i vårt land till ett bättre seende och utseende. Det året gick ledande fristående optiker från hela landet samman under gemensamt namn. Idag består Synsam av drygt 176 butiker i Sverige och 500 i Norden. De äldsta butikerna har över hundra års erfarenhet och kunskap i ryggen.
Vår nära och ofta långa kontakt med dig som kund i kombination med det senaste inom mode, sortiment, teknik och undersökningsmetoder gör Synsam till ett klokt och tryggt val – både för dig och dina ögons skull.
Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som ekonomiassistent ser vi gärna att du har minst 1 års dokumenterad erfarenhet av kundreskontra och goda kunskaper i bokföring och i det ekonomiska flödet. Meriterande med goda kunskaper i Excel.
Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som ekonomiassistent ser vi gärna att du har egenskaper som driven, prestigelös, noggrann och ansvarstagande. Du är kommunikativ och tycker om att arbeta i team.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson