Ekonomiassistent till Tjänstebolag mot Fastigheter

Ekonomiassistent till Tjänstebolag mot Fastigheter

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med i en utvecklingsfas och arbeta med drivna personer som tillsammans arbetar mot sina mål?

Var? Stockholm
När? Mitten av November, senast slutet av December
Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting



Om vår kund

Vår kund arbetar inom bygg- och anläggningstekniksbranschen med fokus på att erbjuda BMS- och smarta tjänster till fastighetsägare och byggföretag.

Här kommer du till en kommunikativ arbetsplats och blir en del av ett team bestående av drivna personer. Du får ta del av en kultur där alla drivs av att ge god service och möta kunders behov för bästa möjliga resultat.

Din profil
Vi söker dig som jobbat med levreskontra, administrativt arbete och uppskattar att vara en del av utveckling- och förändringsarbeten. För att trivas i rollen som Ekonomiassistent ser vi att man tar eget ansvar, är trygg i sig själv, vill vara en del i förändringsarbete och stimuleras av att samarbeta med sina kollegor.

Som person är du kommunikativ och flexibel. Du är öppen för att till en början ha blandade arbetsuppgifter för att sedan gå över till ett område. Du har förmågan att se till detaljer lika lätt som helheten samt gillar du att ha kvalitet och service i fokus. Vi söker dig som är drivande, självgående och trivs med att ha ett stort eget ansvar. Vidare stöttar du och delar med dig av dina kunskaper till kollegor. Du är bra på att bygga relationer och förstår betydelsen av teamarbete och dessutom har du en prestigelös inställning.

Rollen

Rollen utformar sig i ett bredare spann till en början där man efter ett tag kommer att gå över till Levreskontra sidan. Till en start kommer du initialt vara ett stöd till både controller och leverantörsreskontran.

Controllersidan - Du kommer du att stötta projektupplägg, inkommande frågor, etc. Denna sida är mer administrativ.

Leverantörsreskontran - Du kommer stötta migrering i nya system, hantera påminnelser och kravbrev.

Skallkrav

- Uppskattar förändringsarbeten
- Öppen för blandade arbetsuppgifter
- Tidigare arbetslivserfarenhet av levreskontra och administration


Meriterande

- Erfarenhet från systemen xFlow
- Medius Accendo
- Jeeves
- Dynamics 365




Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


21 november 2024