OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för en första utmaning inom ekonomi? Då kan vi ha något för dig! Till Trafikverket söker vi nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent med fokus på fakturahantering. Vi letar efter dig med ett stort driv och nyfikenhet, ingen tidigare erfarenhet krävs!
OM TJÄNSTEN
Dina framtida närmsta kollegor på Trafikverket jobbar i gränsöverskridande team inom bland annat HR & säkerhet. De ser nu fram emot att välkomna dig som kommer att avlasta fakturahanteringen de nu arbetar med i stor utsträckning. Du kommer främst att arbeta tätt ihop med en av säkerhetsstrategerna och tillsammans med henne strukturera upp de fakturor som ska fördelas ut till rätt person internt på Trafikverket. Detta medför att denna tjänst erbjuder ett brett kontaktnät såväl internt med kollegor på Trafikverket som externt med leverantörer till Trafikverket.
Du erbjuds
- Erfarenhet från en av Sveriges största myndigheter.
- En arbetsplats som värnar om din kontinuerliga utveckling samt välmående.
- En roll som innebär spännande ansvar och breda kontaktytor.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Strukturera fakturor mot leverantörerna inom de aktuella projekten.
* Mycket dialog i såväl direkt kommunikation som mötesforum med kollegor i de aktuella projekten.
* Arbete i Excel kopplat till att strukturera fakturorna.
VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska obehindrat i såväl tal som skrift då det förekommer i de dagliga arbetsuppgifterna
- Har goda kunskaper i Microsoft Office Excel
Det är meriterande om du har:
- Tidigare erfarenhet från liknande arbete
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Anpassningsbar
- Kvalitetsmedveten
- Nätverkande
Övrig information
- Start sker omgående enligt överenskommelse, önskvärt i oktober
- Tjänsten är på heltid och sträcker sig initialt över 3 månader från det att du börjat uppdraget
- Arbetet sker från Trafikverkets huvudkontor i Borlänge med möjlighet till distansarbete
- Anställningen är som konsult genom Academic Work med Trafikverket som arbetsplats
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231