OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent till en av våra kunder i Arlöv - omgående
Till en kund i Arlöv söker vi en ekonomiassistent för ett uppdrag på ca. 3 månader med start omgående. Du erbjuds en spännande, omväxlande roll, på ett trevligt företag, där du agerar stöd både till ekonomiavdelning och övriga företaget.
I dina ansvarsområden ingår bland annat
Löpande bokföring
Kund- och leverantörsreskontra
Övrig administration
Din profil
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning med inriktning administration/ekonomi eller motsvarande och några års erfarenhet av liknande arbete. Du gillar siffror och att fixa och dona. Goda kunskaper i Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av Microsoft Dynamics AX. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du strukturerad, noggrann och prestigelös. Du är kommunikativ och trevlig i ditt bemötande. Du är bra på att samarbeta och planerar och organiserar ditt arbete i god tid.
Tjänsten är en uthyrning på ca. 3 månader med goda möjligheter till förlängning / tillsvidare.
Vi rekryterar löpande och du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733-763988.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816