OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är ekonomiassistent inom leverantörsreskontran till ett trivsamt fastighetsbolag i City. Kunden har många bolag och du kommer jobba med hela flödet inom leverantörsreskontran. Uppdraget är start omgående och till januari 2024.
Arbetsuppgifter;
Du kommer tillsammans med dina två kollegor jobba med hela flödet inom leverantörsreskontran. Dina arbetsuppgifter kommer b.la vara;
- Läsa in filer med fakturor från scanning och e-faktura.
- Följa upp att leverantörsfakturorna blir attesterade
- Ta fram betalningsförslag
- Betalningsregistrera och skicka betalningsfil
- Avstämning av konton i balansräkningen
I denna tjänst jobbar du även med övrig ekonomiska arbetsuppgifter.
Vem söker vi;
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och tidigare har jobbat i hela leverantörsreskontraflödet. Har du tidigare jobbat i fastighetsbranschen och med Agresso är det en stor merit men inget krav.
För att trivas hos kunden är du ambitiös och driven, jobbar prestigelöst och är flexibel. Du jobbar noggrant och strukturerat, är kommunikativ och samarbetsorienterad.
Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-06-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88