OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker en noggrann ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra för uppdrag i Landskrona
Är du en noggrann ekonomiassistent som gillar problemlösning? Vi söker dig som trivs med att arbeta i en internationell miljö med engelska som koncernspråk hos vår kund i Landskrona. Varmt välkommen med din ansökan.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom ekonomi och administration. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Sköta och utveckla leverantörsreskontra-funktionen
• Följa upp ej matchade leverantörsfakturor
• Agera som lokal super user för Medius.
• Leverantörsbetalningar
• Rapportering i Cognos
• Ansvara för total leverantörsavstämning
• Delaktighet i externrevisionsprocessen av koncernen.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Din arbetsplats är i Landskrona och uppdraget förväntas starta omgående och pågå ca 6 månader eller mer.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent hos vår kund tror vi att du som söker har Universitets- eller högskoleexamen inom ekonomi alternativt annan relevant utbildning i kombination med några års erfarenhet av ekonomiarbete. Du har betydande kompetens inom redovisning och lagkrav samt tidigare erfarenhet från att jobba i affärssystem. Du har också övergripande kunskaper i Officepaketet.
Det är viktigt att du såväl skriftligt som muntligt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
Som person tror vi att du är en noggrann problemlösare som uppskattar att samarbeta med andra för att nå uppsatta mål.
Erfarenhet av ADRA är meriterande.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07