Ekonomiassistent till uppdrag i maj/juni

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN:
Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent i tre veckor med start 22 maj. Den ordinarie ekonomiassistenten är på semester under denna period och de vill därför ha en duktig person som kan täcka upp under tiden. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:

Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.


Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


ARBETSUPPGIFTER:
Som ekonomiassistent kommer du främst arbeta med leverantörsreskontra. Du kommer även arbeta med bokföring, du sköter ankomstregistrering av fakturor samt utlämning för attest. Du kommer arbeta i SAP. Uppdraget kommer inledas med två dagars upplärning, du får då gå bredvid ordinarie personal.

VI SÖKER DIG SOM:
Har relevant utbildning i grunden. Vidare har du förståelse för leverantörsreskontra, vi ser att du har jobbat i en liknande roll tidigare. Du har kunskaper i SAP. Som person är du strukturerad och noggrann. Du har skinn på näsan och vågar ta för dig.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbg01@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

START: 22 maj

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 3 veckor

UPPSKATTAD ARBETSTID: 8.00 ? 17.00 PLATS: Partille

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024