OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett perfekt uppdrag för dig som studerar eller söker uppdrag på 50%.
Vår kund söker en ekonomiassistent på 50%. Arbetsuppgifterna handlar om leverantörsreskontra och att backa upp på kundreskontra.
Uppdraget startar omgående och beräknas pågå löpande.
Dina främsta arbetsuppgifter
- Leverantörsreskontra
- Att backa upp på kundreskontra
- Ad hoc uppgifter
Kvalifikationer och erfarenhet
- Gymnasieekonom eller motsvarande
- God datavan, främst i Excel
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen är du självgående, effektiv och ordningsam. Då rollen är självständig värdesätter vi initiativtagande och att du vår fatta egna beslut.
Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor och där bolaget har en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss utav Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startat med nöjda medarbetare, alltså dig!
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju löpande. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på 010- 475 04 05.
Ekonomiassistent till uppdrag på 50%
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Dynér
Nina Sigurdsson
Kristin Annerstedt
Josefin Gustafsson
Gunilla Lindskog Andersson
Lotta Fylking
Jonna Rickard Lindberg
Jonna Lindberg
Katarina Brygiewicz