Ekonomiassistent till uppdrag på deltid

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Affärsområdet Adecco Finance & Legal bemannar tjänster inom finans, juridik och ekonomi; inom samtliga branscher. Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en ekonomiassistent på 50 % till vår kund i Solna Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med registrering och utbetalning av vår kunds kontantutlägg, leverantörsfakturahantering, arkivering och andra övriga administrativa arbetsuppgifter som förekommer på en ekonomifunktion.Du kommer att tillhöra Finansavdelningen och arbeta främst tillsammans med Redovisningsansvarig.Erfarenhet Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av arbetet som ekonomiassistent.Du skall ha en ekonomisk gymnasieutbildning, och också stor vana vid att jobba med Excel.Vår kund är ett internationellt företag, varför goda kunskaper i engelska är nödvändigt.Personliga egenskaper Du är noggrann, besitter en analytisk förmåga och har ett eget driv.Viktigt är också att du är serviceminded, ordningsam och har en positiv attityd.Tjänsten kräver även god administrationsförmåga Att vara konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, uppskattar okända miljöer och nya branscher! Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande uppdrag på deltid!Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Ansök Uppdraget ska tillsättas omgående och beräknas pågå till mars 2011.Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


21 november 2024