OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för vår kunds räkning, två ekonomiassistenter med ekonomistudier bakom sig och något/några års erfarenhet. Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning, belägen i Solna. Viktiga egenskaper hos dig som söker just denna tjänst är att du är noggrann och har en vana att dokumentera inkommande uppgifter som ges från blivande kunder. Har du en hög arbetsmoral och är en positiv och glad person samt att du gärna tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter vill vi gärna träffa dig snarast för att titta på ett eventuellt blivande samarbete. Rollen som ekonomi eller redovisningsassistent innefattar löpande redovisning leverantörsreskontra/kundreskontra månatliga avstämningar manuella betalningar registrering fakturering uppföljning och bokning av betalningar påminnelse och inkassorutiner bevakning av osäkra kundfordringar avstämningar Goda kunskaper i MS Office framförallt i Excel. Som person har du god samarbetsförmåga, siffersinne, är välorganiserad och noggrann och har god förmåga att planera och prioritera egna arbetsuppgifter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90