Ekonomiassistent till välkänt bilbolag

Ekonomiassistent till välkänt bilbolag

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu efter en ekonomiassistent som har jobbat i några år med kund och leverantörsreskontran till ett konsultuppdrag med start i början av november. Uppdraget är 6 månader och därefter blir man anställd hos kunden. Kunden är en stor aktör inom sin nisch och de sitter i Hammarby Sjöstad och de vill att man är på plats 4 dagar/veckan.

Arbetsbeskrivning;
Du kommer att tillhöra ett stort ekonomiteam men jobba självständigt med b.la;

- Dagligen ansvara för registrering och bokföring av manuella betalningar samt huvudbok
- Manuell fakturering
- Registrering av övrigt bokföringsmaterial
- Avstämning av balanskonton
- Uppföljning bilinventeringar


Du kommer även att jobba med administration av parkeringsböter, övriga administrativa uppgifter och redovisning av utlägg samt att du övrigt deltar aktivt i bokslutsarbeten. Du kommer även vara Back-up för övriga kollegor i redovisningsteamet

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi. Du bör ha jobbat som ekonomiassistent i några år. Har du tidigare jobbat i Visma är det en merit men inget krav. Du har lätt för att sätta dig in i system och har en förståelse för Excel.

För att trivas hos kunden tror vi att du jobbar noggrant och strukturerat samtidigt som du tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du bör trivas i ett team och vara prestigelös och flexibel. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och du sprider härlig energi omkring dig.

Ansökan;
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-25.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 25 oktober 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024