OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agigo söker nu en ekonomiassistent inom kundreskontra för ett spännande konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Bolaget har en nordisk verksamhet med en omsättning över en miljard. I takt med deras tillväxt så vill de nu utöka sin kundreskontraavdelning. I denna roll kommer du tillhöra ett sammansvetsat team med flera medarbetare som delar ansvar att sköta kundreskontran för nordiska länderna. Kunden ser gärna att rätt person kan börja omgående och om det känns bra för båda parterna finns chans till överrekrytering.
Dina arbetsuppgifter:
Kvitteringar debet/credit
Fakturering och inbetalningar
Inläsning av banfiler
Kravhantering
Telefonsamtal från externa och interna parter
Personliga egenskaper:
Metodisk och detaljorienterad
Prestigelös som uppskattar att arbeta i team
Kommunikativ förmåga som trivs i en tjänst med många kontaktytor
Kvalifikationer:
Yrkesutbildning inom ekonomi
Minst 2 års erfarenhet av kundreskontra. Meriterande med stora flöden.
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Bekväm med excel
Om Agigo
Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.
Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.
Har du frågor eller vill diskutera konsult- eller rekryteringslösningar för ditt företag eller vill höra mer om våra karriärmöjligheter; vänligen kontakta oss direkt.
Ansökan
Låter detta intressant? Ansök via knappen nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; John Hagtorn på john.hagtorn@agigo.se eller 076-312 41 61.