Ekonomiassistent till vår kund!

Ekonomiassistent till vår kund!

Arbetsbeskrivning

Vår kund i centrala Uppsala söker dig som är tillgänglig i början av nästa år för ett uppdrag som ekonomiassistent.

Arbetsuppgifterna innefattar

- Kontera och fördela leverantörsfakturor
- Fakturera och arbeta med påminnelsehantering, samt hantera inkassoärenden
- Besvara fakturafrågor
- Löpande registrering, bokning av inbetalningar och utbetalningar samt utredningar och olika avstämningar
- Övrig administration


Vem är du?
Du har minst en gymnasieutbildning inom ekonomi samt några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, där du arbetat med både kund- och leverantörsreskontra. Du har goda systemkunskaper och kan en del Excel. Vidare krävs att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

Som person är du noggrann, strukturerad och pålitlig. För att trivas hos vår kund behöver du gilla att arbeta med olika uppgifter, du är prestigelös och hugger in där det behövs! Du trivs med och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du tycker om att samarbeta och ha människor omkring dig.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotta Ezitis Holmström; 0766 471 657 alt Christine Stamfeldt; 070 471 59 16. Urval och intervjuer kommer att påbörjas vecka 1, sista ansökningsdag är 2021-01-07. Välkommen med din ansökan!

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)



Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2020
  • Ansök senast: 8 januari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024