OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som ekonomiassistent hos vår kund i Lysekil kommer du att arbeta med leverantörsreskontran där du kommer att arbeta med attestflödet samt kontera upp alla fakturor. Du kommer också att arbeta med kundreskontran, där du fakturerar, lägger upp nya kunder i systemet samt sköter inbetalningar, kundfakturor och Inkasso. I rollen ingår också kassaredovisning, där du sammanställer alla kassor från kundens verksamheter.
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
-Leverantörs- och kundreskontran
-Kassaredovisning
Tjänsten som ekonomiassistent till vår kund i Lysekil är ett konsultuppdrag på 50 % med start omgående till omkring september. Det finns goda möjligheter att till viss del arbeta hemifrån om så önskas.
Om dig
Vi söker dig som har en högskoleutbildning på ekonomiområdet eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Du ska vara bekväm med ovan nämnda arbetsuppgifter och därför kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna snabbt.
Vidare ser vi att du är en självgående, flexibel och trygg som person.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Josefine Ågren via josefine.agren@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Ekonomiassistent, Ekonomi, Kundreskontran, Kassaredovisning, Leverantörsreskontran, Lysekil, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147