Ekonomiassistent till vår kund i Nyköping

Ekonomiassistent till vår kund i Nyköping

Arbetsbeskrivning

Välkommen till en arbetsplats där hållbarhet, hälsa och engagemang är i fokus! Vi söker en ekonomiassistent till en administrativ tjänst som ska agera support till ekonomifunktionen och assistera med löpande arbetsuppgifter kopplat till ekonomiarbetet. Det här är en konsulttjänst om 6-12 månader på heltid med start omgående och möjlighet till förlängning.

Primära arbetsuppgifter:

- Hjälpa till med löpande bokföring
- Hjälpa till med huvudbokavstämningar för bank, skattekonton, reskontror samt pågående projekt
- Vidarefakturering från vårt fastighetssystem Fastnet/ekonomisystem Visma - Påminnelsehantering (leverantörer)
- Kontrollera nya leverantörer
- Övrigt administrativt arbete

Passande profil:

- Gymnasieekonom eller motsvarande erfarenhet
- Administrativ erfarenhet och kan växla mellan olika arbetsuppgifter
- Grundläggande kunskap i Excel
- Du trivs av att slutföra arbetsuppgifter och nå uppsatta mål
- Ett engagemang för ditt jobb, positivt sinne och du är prestigelös samt inte rädd för att kavla upp ärmarna



För att trivas i rollen tror vi att du gillar administrativt arbete och har en ambition att lära dig mer om arbete på en ekonomiavdelning. Rollen kräver att du är noggrann, arbetsam och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Om du inte har erfarenhet av att arbeta som just ekonomiassistent tidigare kan detta vara ett meriterande första steg i den riktningen! Det viktiga är att du vill lära dig och utvecklas och tycker att det ska bli roligt att vara en del av vår välkomnande och härliga arbetsmiljö.



Arbetstider: 8-17
Omfattning: 6 månader heltid, 40 timmar arbetsvecka
Placering: Nyköping
Praktisk info: 6 månader konsultuppdrag via rekryteringsföretaget Ivy Talents (https://www.ivytalents.se/).

Som konsult hos oss har du en trygg anställning med avtalsenliga villkor och du omfattas av kollektivavtal och har tjänstepension.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Klövern med Ivy Talents och selektering av Cv: n samt intervjuer kommer att hållas löpande. Tveka därför inte att visa intresse genom att söka tjänsten redan idag! Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare och din framtida konsultchef Emil på emil @ivytalents.se (mailto:julia.olsson@ivytalents.se) Vi ser fram emot att lära känna just dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2020
  • Ansök senast: 5 februari 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


20 december 2024