OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EKONOMIASSISTENT OCH ADMINISTARTÖR
Vill du arbeta som ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra hos en av våra kunder i Göteborg? Du som söker är tillgänglig för en omgående start och har möjlighet att arbeta under uppdragsperioden som sträcker sig till och med september initialt.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av leverantörreskontra och avstämningar mot såväl attesterande chefer internt på företaget men också kontakter med olika leverantörer.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi söker dig som är noggrann, prestigelös, ansvarstagande och inte drar dig för att hugga tag i det som behövs göras. Du trivs i en miljö där du arbetar i ett team men självständigt tar ansvar för den funktionen du verkar inom.
Nedan kvalifikationer är viktiga för rollen:
Ett par års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra
Meriterande är tidigare erfarenhet av Jeeves eller motsvarande affärssystem
Du har mycket god allmän datavana
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid, initialt under ett par månader med möjlighet till förlängning.
Sök tjänsten genom att klicka på "sök denna tjänst" högst upp på den här sidan. Ansökningar mailledes kommer inte att behandlas på grund av GDPR.
ÖVRIG INFORMATION
Då tjänsten ska tillsättas omgående arbetar vi löpande med urvalet så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!