OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Human Capital söker för kunds räkning två ekonomiassistenter med erfarenhet av både kundreskontra och leverantörsreskontra till en stor vårdkoncern med huvudkontor i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kan till exempel vara:
Hantering av leverantörsreskontran och/eller kundreskontra
Kundfakturering
Löpande bokföring
Påminnelser, inkasso
Rapportering och avstämningar
Övriga ekonomirelaterade uppgifter
Din bakgrund Ekonomisk utbildning eller likvärdig erfarenhet. Högskoleexamen är meriterande.
Meriterande erfarenhet av leverantörsreskontra-processen är ett krav.
Förståelse för affärssystem. Erfarenhet av Navision är meriterande.
Kunna använda Excel, ha förståelse för hur man kan använda programmet.
Effektiv och villig att lära sig nytt, kundens komplexa organisations-uppbyggnad med 70 bolag.
Ödmjuk, respektfull och anpassningsbar till kundens värdeord:
Glädje, Engagemang, Ansvar.
Din ansökan
Skicka gärna in ditt CV till oss på Human Capital redan idag då intervjuer sker löpande. För mer information vänligen kontakta Emma Rosén, emma.rosen@humancapital.se eller Victor Karlsson, victor.karlsson@humancapital.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult