OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hestia grundades 2007 och är först i Sverige med att leverera fastighetsförvaltning med öppenhet och flexibilitet. Vi erbjuder våra kunder Asset Management, Ekonomisk Förvaltning, Kommersiell Förvaltning, Teknisk Förvaltning och Fastighetsdrift. Vårt mål är att bli en nära partner för alla fastighetsägare i de nordiska länderna. Vi finns idag på ett 40-tal orter i Sverige och Finland. Några av våra kunder är Schroders, Genesta, Alecta, Savills IM och SBB. Läs mer om oss på www.hestia.se
Vi söker dig som vill vara del av ett flexibelt fastighetsförvaltande företag som befinner sig i tillväxtfas. Du vill vara med och ansvara för en leverans av hög kvalitét till kund tillsammans ett härligt och kompetent team!
I rollen som ekonomiassistent har du ett helhetsansvar för våra kunders leverantörsreskontra.
Arbetsuppgifterna är bland annat följande;
• Inskanning och registrering av fakturor
• Kontering av fakturor och moms i Xpand
• Ansvar för leverantörsbetalningar via fil, manuella- och utlandsbetalningar.
• Kontakt med leverantörer och kunder
• Hantering av påminnelser och inkassoärenden
Din bakgrund: Vi söker dig som är lägst gymnasieekonom och med gärna några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter då det är av vikt att du förstår hela processen.
Meriterande om du har erfarenhet av fastighetsbranschen och har du tidigare erfarenhet av Incit Xpand Workspace är det en fördel men ej ett krav.
Din personlighet: Hestia är ett värderingsstyrt bolag där hängivna medarbetare bidrar till våra värderingar; Öppenhet, Flexibilitet och Kompetens.
Vi kommer därför att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du vill jobba i en grupp som har roligt tillsammans. Du är effektiv och noggrann i ditt arbetssätt och får saker att hända- en doer! Du uppskattar att du ges stor frihet att arbeta under eget ansvar.
Hestias ekonomiska förvaltning består av ca 30 medarbetare. Vi finns i centrala Västerås.
Vi vill att våra medarbetare ska trivas hos Hestia och vi erbjuder dig goda möjligheter att utvecklas både personligt och yrkesmässigt. Vi tillämpar kollektivavtal med tillhörande arbetsmarknadsförsäkringar, tjänstepension och bekostar friskvårdsbidrag.
För mer information vänligen ring gruppchef Katja Welroos på telefon 070-169 63 98 eller personalchef Per Quant på telefon 070-590 11 03.
Tjänsten avser en tillsvidareanställning och tillsätts efter överenskommelse. Därför sker urval och intervjuer löpande och annonsen ligger kvar till dess att tjänsten är tillsatt.
Välkommen med din ansökan!