OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning:
Nu söker vi en ekonomiassistent åt en av våra kunder i Västerås. Uppdraget är ett föräldravikariat på ett år som kommer att starta i november med en sysselsättning på halvtid för att sedan i december övergå i en anställning på 75%.
Arbetsuppgifterna kommer att ha sin tyngdpunkt på de administrativa uppgifter som kan uppstå på en ekonomiavdelning. Du kommer arbeta med leverantörsfakturor, inbetalningar/utbetalningar, kontoavstämningar m.m. Ibland kommer du även att assistera inköpsavdelningen.
Kvalifikationer:
Du som söker ska ha relevant utbildning och/eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper inom ekonomi och administration är mycket önskvärt. Du ska kunna kommunicera bra på engelska då vår kund jobbar i en internationell miljö.
Anställningsform:
Vikariat, 1 år
Sysselsättningsgrad:
Deltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande och sista ansökningsdag är redan på torsdag den 19:e september.
Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Sökord: ekonomi, assistent, administratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Forslund, Kandidatansvarig
Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,
Joel Eriksson, Konsultchef
Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501