OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nya utmaningar och vill växa i din roll som Ekonomiassistent på ett familjärt företag? I så fall har vi tjänsten för dig!
Magello har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Vi erbjuder här en hyrrekrytering där du efter 10 månader blir direkt anställd hos vår kund.
Om företaget
Magello är ett globalt IT-konsultföretag som arbetar mycket med Storbritannien och är ett bolag i ständig expansion. I över 25 år har företagets skickliga specialister utvecklat och optimerat den senaste tekniken inom mjukvaruutveckling. För att effektivisera och undvika onödiga fallgropar används deras egen arbetsmetodik AIM.
På Magello jobbar man med att lösa sina kunders problem med smarta lösningar och grymt teamarbete. Enkelt och smart är deras melodi. Och det ger resultat! Sedan 1996 har Magellos fokus på utveckling, teamarbete, öppna plattformar och moderna arbetsmetoder skapat framgång både för kunder och för dem själva. Målet är att hjälpa människor och verksamheter att förverkliga sina ambitioner samt att utvecklas själva under tiden.
Dina arbetsuppgifter
Som Ekonomiassistent kommer du ingå i ett mindre team där du kommer att få ta dig an stora som små arbetsuppgifter. Du kommer att kunna utvecklas och det finns stora möjligheter att växa i rollen.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Löneadministration (inga förkunskaper behövs)
• In- och utbetalningar
• Avstämningar
• Administrativa uppgifter
Din profil
För att lyckas i rollen som Ekonomiassistent ser vi gärna att du ska ha arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter tidigare. Magello är i en expansiv fas och vi söker dig som är driven och nyfiken på att få vara en del av deras resa. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad samt arbetar prestigelöst med dina uppgifter. Du ska vara social, serviceminded och gilla att arbeta i team.
Framgångsfaktorer
• Tidigare erfarenhet från ovan nämnda arbetsuppgifter
• Social, serviceminded och prestigelös
• Tidigare kunskap i Visma Administration är meriterande
• Flytande i svenska i tal och skrift
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: 1 sept
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Urban
SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2022-06-26
Denna tjänst är en hyrrekrytering där du blir anställd på Resultat och uthyrd till vår kund under 10 månader, för att sedan bli tillsvidareanställd på Magello. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella på telefonnummer 073-311 68 62.