OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och prestigelös ekonomiassistent som är självgående i leverantörsreskontra? Letar du efter en ny utmaning där du kan bidra med din expertis och fortsätta utvecklas i din yrkesroll? Varmt välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Här får du chansen att du arbeta i ett företag som är växande i Göteborgsregionen inom samhällsbyggnad och samtidigt tillhöra ett dynamiskt och stöttande team. Kontor är centralt beläget nära Otterhällan i Göteborg.
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att arbeta med främst leverantörsreskontra och ansvara för hanteringen av ett stort antal fakturor, då vår kund nyligen fått ett nytt spännande projekt. Du kommer att vara en viktig del i ekonomiteamet och bidra till att säkerställa att de ekonomiska processerna fungerar smidigt och effektivt, med en hög kvalité.
Rollen är till att börja med 6 månader med goda möjligheter till förlängning och utvecklingsmöjligheter.
Du erbjuds
- Spännande möjlighet i ett starkt växande företag inom samhällsbyggnad
- En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling. Läs mer om konsultrollen här.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetserfarenhet av leverantörsreskontra och känner dig trygg & självgående i din yrkesroll
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då båda språken används i arbetet
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har god data - & systemvana då du kommer jobba i olika affärssystem
Meriterande
- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har erfarenhet av SAP
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi söker dig som är självgående, noggrann och har ett prestigelöst förhållningssätt. Om du dessutom är en lagspelare som trivs i en dynamisk miljö, är detta rätt möjlighet för dig.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231