OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår anläggning i Linköping söker vi nu en vikarie till vår ekonomiavdelning. Tjänsten är ett vikariat pga föräldraledighet för tiden 201123 – 220131. Arbetet kräver god administrativ förmåga, intresse av service och ekonomi samt en vilja att skapa resultat och hålla en hög servicegrad. Du trivs med ett arbete med många olika ingredienser.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta med löpande bokföring, avstämning vid månadsbokslut, finansieringar, delvis fakturering och kontering av leverantörsfakturor samt även vissa övriga administrativa uppgifter.
Du arbetar noggrant, strukturerat och effektivt samt är lyhörd med hög servicenivå både internt och externt. Du behöver inte ha kunskaper om maskiner men ha ett intresse att lära dig. Du kommer att arbeta i vårt team inom administration och ekonomi med fem personer. I ditt arbete kommer du att samverka med verkstadspersonal och leverantörer.
Vi söker dig som har:
· Gymnasial utbildning inom ekonomi, med erfarenhet av liknade arbetsuppgifter.
· God social kompetens och förståelsen av att arbeta och bygga upp en stark teamanda.
· God datorvana, goda kunskaper i excel.
· God servicevilja, är ordningsam och har stor flexibilitet.
· Goda kunskaper i engelska och administration.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila ekonomichef Ingrid Collan, e-post: ingrid.collan@ahmanstraktor.se
Välkommen med din ansökan som du sänder via e-post till ingrid.collan@ahmanstraktor.se eller skickar till: Åhmans Traktorcentrum AB, att: Ingrid Collan, Slaka Kåparp, 583 35 Linköping.
Vi vill ha din ansökan senast den 11 november 2020.