OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Delta har nu fått äran att hjälpa vår kund med en sommarvikarie mellan maj och augusti. Tjänsten är som ekonomiassistent med fokus på fakturasupport och administration.
Vår kund
Vår kund är ett nytänkande och växande företag inom telekombranschen.
De erbjuder nu en spännande administrativ- och supporterande roll, där du kommer få interagera med kollegor från olika avdelningar och även få sköta kundkontakter. Du kommer ansluta till ett trevligt kontor som är beläget i fräscha lokaler, mitt i centrala Stockholm. Uppdraget har planerad start i Maj 2020
Din profil
Vi söker dig som är kommunikativ och är van med en stödjande roll, där samarbete och kommunikation är av stor vikt. Hos vår kund kommer du dagligen få interagera med kollegor från olika avdelningar inom bolaget och även ha kundkontakt. Du kommer sköta administration och utredningar kring kunders avtal, tjänster och fakturor.
Rollen kräver att du som person social, driven, självgående, initiativtagande samt snabbt tar till dig information. Du har tidigare erfarenhet av kundfakturahantering och har erfarenhet av kundkontakt. En del av administrationen sköts i Excel och det är därför av vikt att du besitter goda kunskaper i detta program.
Skallkrav
- Goda kunskaper i Excel
- Tidigare erfarenhet av kundfakturahantering inom en större organisation
- Tidigare erfarenhet av en supporterande roll med kundkontakt
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet från telekombranschen
- Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson