Ekonomiassistent/administratör

Arbetsbeskrivning

Vår kund finns i Norrköping och vi söker dig som har flerårig erfarenhet från arbete på en ekonomiaavdelning med löpande bokföring.Du kommer att ingå i team med redovisningschefen och ytterligare en ekonomiassistent.Tjänsten är på heltid, med tillträde 1 februari 2010.Arbetsuppgifterna består av: - Registrering och kontering av lev.fakturor - Betalningar och betalningspåminnelser - Fakturering - Avstämning av konton och periodisering i samband med månadsbokslut - Bokföring av inbetalningar - Kontakt med leverantörer och samarbetspartners - Avtalsadministration - Administration av utlägg och kontantkassa Din bakgrund: Ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå Minst fem års erfarenhet av liknande arbete Vana att hantera Excel och erfarenhet av olika affärssystem Personliga egenskaper: Du är noggrann, effektiv och stresstålig.Välkommen med din ansökan omgående.Vi kommer att påbörja urvalet den 4/1.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: COJN AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 december 2009
  • Ansök senast: 11 januari 2010

Liknande jobb


20 december 2024