OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete. Du kommer att ingå i ett team och rapportera till ekonomichefen. Arbetsuppgifter: Kundreskontra, upplägg av nya kunder, fakturering, inbetalning, påminnelsehantering. Leverantörsreskontra, kontering, betalning, avstämning. Löpande bokföring, artikelregister, administrera med in- och utpriser. Posthantering på företaget Säkerhetsdatablad Administrera nyhetsbrev till marknaden. Resebokningar Övriga arbetsuppgifter är bland annat att svara i telefon och ta emot order. Du kommer även att få agera som konferensvärdinna vid möten samt se till att förtäring serveras. Frukosthanteringen är även en del av ditt ansvarsområde. Eftersom arbetsuppgifterna är mycket varierande det är viktigt att du gillar omväxling och ser positivt på nya erfarenheter. Tempot är relativt högt och du ska därför självmant kunna styra och organisera din tid effektivt. Det är viktigt att du är noggrann, undersökande och kan prioritera ditt arbete under tidspress. Utbildningskrav: Gymnasieutbildning, gärna inriktning ekonomi Eftergymnasial utbildning är ett plus. Behärska svenska och engelska i tal och skrift. Om du behärskar finska anses detta meriterande men är inget krav. Tillträdesdag: Omgående alt. enligt överenskommelse