OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du att det är spännande att arbeta med upphandlingar, avtalshantering, fakturering och administration? Har du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb? Då har vi arbetet för dig!
Vilka är vi?
Svea Partners investerar i långsiktiga verksamheter inom hälso- och sjukvård, vård- och omsorg samt utbildning. Genom en aktiv äganderoll tillsammans med långsiktiga partners är målet att bli ledande inom respektive verksamhetsområde. Vi är ett snabbt växande bolag och finns idag i nyrenoverade lokaler i Kista.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vi söker dig som:
-har erfarenhet inom bokföring
-har erfarenhet inom fakturering
-har erfarenhet av betalningar in/ut
-har erfarenhet inom utländsk moms
-har erfarenhet av att arbeta som administratör
-har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
-har god datorvana
-har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
-är bekväm med engelska som arbetsspråk.
Meriterande är erfarenhet av Fortnox.
Vem trivs här?
Vi söker dig som har en relevant utbildning och några års erfarenhet ifrån liknande roller. Är du dessutom van att arbeta självständigt och ser ständiga förbättringar som en självklarhet kommer du att trivas här. Utöver din noggrannhet och analytiska förmåga värdesätter vi att du är en lagspelare som uppvisar en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Det är en självklarhet att du tycker det är roligt med kundkontakt och att du snabbt kan skapa dig en helhetsbild samtidigt som du har ett öga för detaljer.
Låter det intressant?
Ansök snarast, dock senast 2022-01-15. Vi arbetar med löpande urval. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person.
För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Lena Levin, lena.levin@sveapartners.se
Varmt välkommen med din ansökan!