OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en engagerad, strukturerad och lösningsinriktad person som trivs med att vara en viktig medlem i teamet? Då kan jobbet som ekonomiassistent/administratör vara ditt! Vi söker just nu en ekonomiassistent för att koordinera och stötta i det löpande ekonomiarbetet inom vår verksamhet.
Vem är vi?
Stucco Maestro är ett växande företag stationerat i södra Malmö. Vi erbjuder ett brett utbud inom byggnadsvård, restaurering och konservering av kulturminnen och andra föremål i sten, puts, stuckatur samt bemålade ytor. Från gammaldags mur- och putstekniker till konservering, modellering och formgjutning i gips, lera, betong och kalk. Vi utför även tekniska undersökningar, skriver program och rapporter.
Vem söker vi?
Till rollen som ekonomiassistent/administratör söker vi framför allt dig som är en organiserad och engagerad person som har en hög ansvars- och servicekänsla. Du trivs att arbeta både självständigt och i team, samt bidrar till ett gott arbetsklimat i gruppen. Du ska ha en god förmåga att strukturera, organisera, planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt för att kunna nå uppsatta mål. Du är noggrann och intresserad av att utveckla enhetliga rutiner samt att arbeta enligt dessa.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ekonomi-/administrativt arbete, samt har arbetat med Fortnox tidigare. God datorvana samt goda kunskaper i Office-paketet är en förutsättning för arbetet och du ska ha flytande kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift. I rollen som ekonomiassistent/administratör är du ett viktigt stöd för vår verksamhet på kontoret såväl som ett stöd för våra projektledare!
I tjänsten ingår till exempel:
- Övergripande projektekonomi
- Löpande fakturahantering samt kontering
- Lönehantering/-rapportering
- Registrering av nya projekt, ansökningar och anmälningar
- Löpande posthantering
- Stöd till projektledare
- Diverse administrativa uppgifter för att stötta och hjälpa verksamheten
Välkommen med din ansökan!