Ekonomiassistent/Administratör

Ekonomiassistent/Administratör

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi på Ozoneair en ekonomassistent. Om du trivs med att arbeta tillsammans med drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar, då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen.
Arbetsbeskrivning
I din roll som ekonomiassistent kommer du arbeta med nedan arbetsuppgifter. Vi söker efter dig med flera års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Du kommer att jobba tilsammans med vår ekonomiansvariga.
Leverantörsreskontra
Kundreskontra
Hantera löner och administration
Pensions- och försäkringsadministration
Andra relaterade projekt samt förbättring av processer
Löpande bokföring
Vara delaktig i månadsbokslutet
Kontakt med kunder och leverantörer

Erfarenhet och Personliga egenskaper
Vi tror att du har en Ekonomiutbildning eller liknande, och med fördel har tidigare erfarenhet från leverantörs- och/eller kundreskontra. Ett plus är om du är van att arbeta med stora flöden och har arbetat i något av de större ekonomisystemen. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i MS Office, framför allt i MS Excel.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Tjänst: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ozoneair AB Luleå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 15 april 2023

Postadress

Handelsvägen 19
Luleå, 97345

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

14 november 2024

14 november 2024