OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agillo AB är ett företag som arbetar med bemanning och rekrytering främst mot företag inom logistik, produktion samt bygg och anläggning.
Just nu söker vi en erfaren ekonomiassistent/administratör till vårt kontor. Tjänsten är initialt halvtid men möjlighet finns till heltid på sikt. Du kommer bland annat arbeta med lönehantering, enklare bokföring/redovisning, posthantering samt i övrigt sköta all administration på kontoret.
Vi söker dig som tycker det är roligt med siffror och har sinne för ordning och reda. Du har minst 2 års erfarenhet från arbete med löner och bokföring. Du som person är noggrann, strukturerad, ansvarstagande och självgående.
Det är ett stort plus om du har arbetat med Spcs och eller Fortnox.
Krav:
Gymnasieutbildning eller motsvarande, inriktning ekonomi.
Minst 2 års erfarenhet av bokföring och lönehantering.
Behärska svenska i tal och skrift
God datavana.
Goda kunskaper i Microsoft Office.
Start omgående!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Välkommen att maila din ansökan till: daniel@agillo.se