Ekonomiassistent/Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi har idag fyra butiker i Göteborgs och en butik i Kungsbacka samt leveranser till ledande hotell och restauranger.
Arbetsuppgifter
Just nu är vi i behov av en administrativ stjärna med fokus på löpande bokföring, redovisning.Tjänsten innefattar också vanligt förekommande arbetsuppgifter för kontor så som att svara i telefon, administrera och sköta om våra kunder och kund- och leverantörsregister.
Du kommer att arbeta i nära samarbete med företagets ledningsgrupp.
Tjänsten är på heltid och en tillsvidare anställning.Tillsättning sker snarast.

Vi söker dig som tycker det är kul med fart och fläkt, att ta ansvar samt är noggrann och strukturerad med gott sinne för ordning.Du är representativ, talar och skriver god svenska, är van att arbeta självständigt och har en hög känsla för service.Vi ser dig också som en prestigelös och social person med erfarenhet av liknande arbete.Lämplig bakgrund är gymnasieekonom med ett par års erfarenhet alternativt högskoleekonom med arbetslivserfarenhet från liknande uppgifter.


Kvalifikationer:
Mycket god datavana; hanterar Officepaketet mycket väl.Kunskaper i Hogia Lön och Redovisning är mycket meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konditoransvarig Angela Steinbrenner
031-156073
Försäljningsansvarig Håkan Steinbrenner
031-157524
VD Urban Nyberg

VD Urban Nyberg
031-157524
Försäljningsansvarig Håkan Steinbrenner
031-157524
Köksansvarig Ulrika Axelsson
031-802082
Försäljningsansvarig Håkan Steinbrenner
031-156073
Konditoransvarig Angela Steinbrenner

Produktionsansvarig Angela Steinbrenner

Ansvarig Östra Larmg. 6 Pär Lindqvist
031-802028

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Steinbrenner & Nyberg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 september 2006
  • Ansök senast: 12 september 2006

Besöksadress

KÄMPEGATAN 4 C
GÖTEBORG

Postadress

KÄMPEGATAN 4 C
GÖTEBORG, 41104

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010