OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker till ett företag i Örnsberg, strax söder om Stockholm en ekonomiassistent på heltid med start i början av december. Företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför datoriserade styr-, regler- och övervakningssystem för fastigheter. Arbetet är mycket varierat och innehållsrikt och en bra chans för den arbetsvillige till fast anställning. Arbetsuppgifter - Traditionella ekonomifunktioner typ fakturering, hantering av lev.fakturor, Kundreskontrabevakning etc. - Tidsredovisning - Löneadministration - Vara projektledare och chef behjälplig med hjälp och support av ekonomisystemet. Även i vissa fall ta fram rapporter m.m. - Vara projektledare och chef behjälplig med utveckling av struktur och arbetsmetoder m.m. för att effektivisera arbetet. - Svara i telefon - Hantera bilpark - Hantera hyresavtal och lokalfrågor. - Personaladministratör d.v.s ha koll på och svara på frågor om anställningsrelaterade frågor, avtal, lagar/förordningar, pensioner, sjukpenning m.m. - Bistå vid utskick m.m. - Kontakter med myndigheter, typ Skattemyndigheterna m.m. - Inköp av kontorsmaterial och inventarier, även avtal om service på kopiering och dylikt. Vi söker en driven ekonomikunnig och administrativ person som kan axla ett stort ansvar och men en bra förmåga att arbeta flexibelt och varierat. Du bör ha viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt ha skinn på näsan. Om du vill öka dina möjligheter till ett jobb, registrera ditt CV på www.academicwork.se och få jobbtips direkt till din e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl