Ekonomiassistent/administratör heltid 4 veckor

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Till ett uthyrningsuppdrag med omgående start söker vi dig som har erfarenhet som ekonomiassistent eller administratör till ett företag i Solna. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå under ca 4 veckor. Obs! Läs noga under " Välkommen med din ansökan" nedan innan du söker. Ersättning utgår i form av timlön ca 120 - 140 kr per timme plus semesterersättning (12,5%). Arbetsuppgifter Sjuklönefakturering i Navision. Kvalifikationer Vi tror att du har någon ekonomikunskap eller att du har arbetat som ekonomiassistent, administratör eller liknande. Det är ett krav att du har arbetat i Navision (inte nödvändigtvis med ekonomi men i någon del av systemet). Det är viktigt att du är noggrann. Välkommen med din ansökan! Var vänlig uppge när du har möjlighet att börja samt beskriv hur mycket du har arbetat i Navision samt vad du använde systemet till. Lämna denna information på den elektroniska ansökningsblanketten (inte i bifogade filer). Vi kommer bara att behandla ansökningar som innehåller denna information. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på frågor i samband med denna annonsering. Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServeOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 oktober 2009
  • Ansök senast: 8 november 2009

Liknande jobb


21 november 2024