OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning:
Kornboden söker nu en Ekonomiassistent/Administratör för uppdrag hos vår kund i Solna. Uppdraget förväntas att pågå i minst två månader och kan komma att förlängas ytterligare. Du kommer att arbeta i en grupp om tre administratörer som tillsammans arbetar väldigt nära. Arbetsuppgifterna består bland annat i att betala leverantörsfakturor via systemet "Raindance", ta emot felanmälan samt övriga ärenden från hyresgäster samt övrig telefonservice inom enheten.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har goda kunskaper i officepaketet, gott siffersinne och dokumenterad erfarenhet av att arbete i olika affärssystem. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning.
Anställningsform:
Visstid
Sysselsättningsgrad:
Deltid, 75% sysselsättningsgrad som eventuellt kan utökas till 100%.
Arbetstid och lön:
Dagtid, Fast lön
Övrig information:
Uppdraget skall starta så fort som möjligt så passa på att ansöka redan idag för att ha chansen!
Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Sökord: Ekonomi, assistent, administratör, administration, offentligförvaltning, offentligsektor, leverantörsfakturor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Forslund, Kandidatansvarig
Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,
Joel Eriksson, Konsultchef
Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501