Ekonomiassistent/administratör till kund inom fashion/retail

Ekonomiassistent/administratör till kund inom fashion/retail

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiassistent/administratör till vår kund som arbetar inom fashion/retail i centrala Stockholm! Söker du ett arbete vid sidan av dina studier eller jobbar du redan halvtid och vill jobba över sommaren? Då kan detta uppdrag vara perfekt för dig!

Ditt uppdrag
I rollen som ekonomiassistent/administratör kommer du assistera VD och Retail Manager med administrativt arbete. I ditt dagliga arbete ingår kontakt med butiker, extern redovisningsbyrå och till viss del övriga samarbetspartners gällande ekonomiska och administrativa frågor.

Exempel på arbetsuppgifter: Betalning av leverantörsfakturor
Löpande skicka underlag till redovisningsbyrå
Sammanställa dagsavlut
Sammanställa kvitton för utlägg
Avtalshantering
Sammanställa rapporter för butiker
Hantera inkommande e-post och post

Tjänsten är en visstidsanställning som sträcker sig till 31/8 – 2022 och är en deltidstjänst där du förväntas arbeta mellan 10 – 20 timmar i veckan. Du kommer arbeta på kundens kontor och förväntas vara på plats 2 dagar i veckan.

Din bakgrund
Vi ser att du har ett intresse för ekonomi och har en administrativ ådra. Kanske är du student eller har annan sysselsättning på deltid och vill arbeta mer vid sidan av. Du ska vara intresserad av mode och retail och tycka om att arbeta i ett högt tempo i en tillväxtmiljö. Du har systemvana och det är meriterande om du arbetat i Visma och/eller Timeplan.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som ekonomiassistent/administratör ska du vara driven, flexibel och alltid föra ett strukturerat arbetssätt. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra och är prestigelös i ditt arbete.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: 10 – 20 timmar/veckan
Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 31/8 – 2022
Tillträde: Omgående

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

14 november 2024

14 november 2024