OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är trygg, mogen och självgående samt har tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomi och administration, som vill jobba på ett intressant bolag som ligger i framkant inom sitt område, energieffektivisering. Chemiclean AB är idag 14 medarbetare fördelade på två regioner – Stockholm och Göteborg, med huvudkontoret i Stockholm.
Dina kommande arbetsuppgifter:
• Kundreskontra (inkluderar även fakturering)
• Leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Serviceavtal, planering, rapportering och fakturering
• ISO miljö- och kvalitets sammanställningsrapporter
• Telefonväxel
• Samt diverse övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter
För rätt kandidat även:
• Moms
• Månadsavstämningar
• Delaktig vid bokslut
• Löneadministration
Kvalifikationer och erfarenhet:
• Utbildning eller erfarenhet av arbete som ekonomiassistent
• Flytande i svenska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Excel
• God systemvana, erfarenhet av Visma är meriterande
Personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad, positiv och har ett genuint intresse för ekonomi- och administrativt arbete. Du bör ha lätt för att kommunicera då du dagligen kommer ha kontakt med kollegor, kunder och leverantörer. Du trivs med att arbeta självständigt, men har även god samarbetsförmåga. Dessutom är du prestigelös och har en förmåga att “kavla upp ärmarna” och hugga i där så behövs.
Start: Så snart som möjligt
Placering: Rymliga lokaler i Hägersten/Västberga industriområde med närhet till kommunikationer
Omfattning: Heltid
För mer information är du välkommen att kontakta Branko Kuljic, branko@chemiclean.se 070 -776 66 50. Vänta inte med att söka. Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittat vår nya kollega.
Välkommen med din ansökan!
Chemiclean Systems AB
Hemsida
http://www.chemiclean.se