OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent/administratör leverantörsreskontra vikariat 60%, ev mer vid arbetstoppar från 2022-09-01 till 2024-06-30.
Arbetstid 0700-1600 eller enligt överenskommelse
Arbetsuppgifter i första hand:
Ankomstregistrering av leverantörsfakturor. Inläsning och tolkning av fakturor i applikationen Readsoft (t ex Projektmärkning av fakturor, ändring/nyuppläggning attestflöden). Inskanning av fakturor i pappersformat. Proaktiv hantering av påminnelser gentemot leverantörer. Övrigt förekommande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontra.
Därutöver övrig förekommande administration såsom växel, reception, mindre inköp, hemsida och sociala medier samt personalservice.
Noggrann. Självgående. God ansvarskänsla. Serviceinriktad. Prestigelös.
För att du ska trivas här intresserar du dig för verksamheten och identifierar dig med vår affärsidé!
Vi ska med en bred kompetens, hög förståelse för kundernas önskemål och behov samt med en stomme av egna resurser genomföra hus- och anläggningsprojekt inom regionen. Våra kunder ska vara nöjda och återkommande, i huvudsak inom näringsliv och förvaltning.
Vårt kvalitetsarbete:
Vi vill skapa förtroende hos våra kunder och andra intressenter genom engagemang och ansvar. Våra kunder ska ha ett förtroende för vårt kunnande och vår vilja att motsvara deras förväntningar.