OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Online Business Partner är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom bemanningsbranschen. Vi arbetar nischat inom ekonomi och administration, i olika branscher och i hela storstockholmsregionen. Ekonomiassistent/Administratör Vi söker för anställning en kvalificerad ekonomiassistent/administratör till en av våra kunder i centrala Stockholm. Arbetsbeskrivning: Löpande bokföring Kundreskontra Leverantörsreskontra Konteringar Avstämningar Momsredovisning Kundsupport via telefon och mail Div administrativa arbetsuppgifter Krav: Gymnasiekompetens samt några års erfarenhet från liknande arbete. Excel samt erfarenhet av något ekonomisystem. Personliga egenskaper: Som person har du en analytisk förmåga samt ansvarstagande och mycket noggrann. I övrigt är du positiv och serviceinriktad samt van vid att arbeta självständigt. Tjänsten skall tillsättas senast i februari så vänta inte med din ansökan då rekryteringsprocessen sker löpande, .
Kontaktpersoner på detta företaget
Lill Augustsson
08-545 788 70